ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

ОШ“ПЕТАРКОЧИЋ“

ИНЂИЈА

Цара Душана бр.9

дел.бр.:

Датум: 10.9.2018

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

 

Назив наручиоца:   ОШ“Петар Кочић“

Адреса наручиоца: Инђија, ул. Цара Душана бр.9

Интернет страница наручиоца: www.ospetarkocic.rs

Врста наручиоца:   Установа

Врста предмета, назив и ознака из општег речника набавки: Услуга осигурања  66510000

Критеријум за доделу уговора:  најнижа понуђена цена.

 

Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет страница где је конкурсна документација доступна: Конкурсна документација се може преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца: www.ospkocic.edu.rs

Подаци о  називу, адреси и интернет страници државнг органа или организације где се могу благовремено добити испрвни подаци: Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи Министарства финансија и привреде РС, Саве Машковића 3-5, Београд, www.poreskauprava.gov.rs

Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине, Руже Јовановић 27а. Београд, www.sepa.gov.rs  и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине, Немањина 22-26, Београд www.merzs.gov.rs.

Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се  могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, www.mrzsp.gov.rs.

 

Начин подношења понуде и рок:  Понуде се подносе непосредно ( лично ) или путем поште, на адресу наручиоца: ОШ“Петар Кочић“ Инђија ул. Цара Душана бр.9, с тим да ће понуђач на коверти означити следеће: „Понуда за набавку услуге осигурања ученика, ЈНМВ 1.2.2/2018 –  НЕ ОТВАРАТИ „. На полеђини коверте мора стајати назив, адреса и телефон контакт особе понуђача.

 

Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца најкасније до 10,00 часова дана 18.9.2018.г.  Наручилац ће, по пријему  одређене понуде на коверти  обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа.Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће понуђачу  издати потврду о пријему (са датумом и временом пријема ).

 

Место, време и начин отварања понуда: Јавно отварање понуда обавиће се комисијски,  у просторијама ОШ“Петар Кочић“ Инђија, ул. Цара Душана бр.9  у канцеларији секретара, на дан  истека рока за подношење понуда 18.9.2018.год. у 10:30 часова, у присуству овлашћених представника  понуђача.

 

Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:  Представници понуђача који учествују у поступку јавног отварања понуда подносе Комисији за јавну набавку оверено овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда

 

Рок за доношење одлуке:  Одлука о додели уговра биће донета у року од  10  дана од дана отварања понуда.

 

Особа за контакт:  Лице за контакт: Милица Мазињанин, тел/факс: 022/555 895.  e-mail p_kocic@yahoo.com. Заинтересован лице може, у писаном облику, тражити додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуде.

 

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА 1.2.2-2018

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *